dutchies on tourrrr - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Milou Verhoeven - WaarBenJij.nu dutchies on tourrrr - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Milou Verhoeven - WaarBenJij.nu

dutchies on tourrrr

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

05 Februari 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Helloo everybodyy!
Yeaaaah we found a carr! Vanavond vertrekken we! Opzoek naar adventureeee!! Heb er echt zin in want heb Auckland eerlijk gezegd wel een beetje gezien! Veel uitgeweest hier! Super tijd gehad,heel veel leuke mensen leren kennen omdat we hier tuurlijk al een tijdje zitten! maaarrr we willen verder! Dus gaan lekker TOUREN door het noordereiland! De plannen zijn om eerst naar bay of island te gaan!! We plannen verder nog niks, omdat we niet weten hoe lang we overal willen blijven!! het weer is lekker vandaag! Alleen genieten we er nog niet echt van omdat we allemaal druk druk zijn met dingetjes regelen! dus in bay of island hebben we alle tijd om lekker te chillen en van de zon te genieten! Ik ga nu barbequen!
Jullie horen snel hoee de roadtrip is!

Dikkeee kus

  • 05 Februari 2009 - 09:12

    Gaia:

    OOh lekker man, toure met n eigen autotje!! met wie ga je dat doen? ( je zegt steeds we) Met die amsterdamse meisjes? Ik vind t echt super om te horen hoe lekker je t hebt! En je bent toch nog niet te bruin he ;)!!!

    Dikke kus

    LOVE U

  • 05 Februari 2009 - 17:48

    Femke:

    Heey Meis!
    Wie is We? Die twee meiden van A'dam?
    Baal dr echt van dat ik je niet meer gezien heb voordat je vertrokken bent!!
    Maar goed niks meer aan te doen;)
    Have Funn!!
    Liefs(L)

  • 06 Februari 2009 - 09:54

    Kyra:

    Aaaaaaaaaaahh lekker weer! goedzo meisje! je gaat dus met amsterdamse meisjes heb ik begrepen?
    wat leuk dat je ook mensen hebt leren kennen waar je mee kunt reizen!!
    hoe staat het met de mannen ;)

    we mailen! heel veel plezier in the bay of islands!! xx

  • 06 Februari 2009 - 10:18

    Meneer Rudy:

    Beste Milou,

    Via Femke werd ik op de hoogte gebracht van jou adventure!
    Ik zie dat je al een geweldige tijd hebt gehad en ook nog zeker zult krijgen. Het lijkt me fantastisch en ik zal zeker jou site blijven bezoeken, om op de hoogte te blijven van jou avontuur in het verre....

    Vele groetjesvan die meneer op 't Palet
    Doei!

  • 06 Februari 2009 - 14:34

    Norman:

    Hee milau!
    Kreeg link van de sit van rens, goed om te lezen dat je het naar je zin hebt! have fun!
    x

  • 09 Februari 2009 - 05:48

    Florentine:

    stinkywinky!!!

    hoeisssie? klinkt allemaal erg goed meske! die foto's ook, doe is normaak he! ik hoorde van robert, dat het weer daar nogal ernstig is?! jij zit er hopelijk niet tussen in?!!! you've got mail..moet je ngo wat vertellen! hahaha ik mail je straks
    dikkke knuffel

  • 10 Februari 2009 - 00:30

    Milou Verhoeven:

    Thankss voor de leuke berichtjes! en als je even bij back in auckland kijkt zie je jumpfoto van de 3 chicks waar ik mee aan het reizen ben!! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2009

Australie/ Indonesie

07 Mei 2009

impulsief

15 April 2009

3 maanden langer Nieuwzeeland

12 Maart 2009

Avonturier!

27 Februari 2009

Op het zuidereiland
Milou

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 11840

Voorgaande reizen:

21 Januari 2009 - 06 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: