3 maanden langer Nieuwzeeland - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Milou Verhoeven - WaarBenJij.nu 3 maanden langer Nieuwzeeland - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Milou Verhoeven - WaarBenJij.nu

3 maanden langer Nieuwzeeland

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

15 April 2009 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Zooo dat is alweer een lange tijd geleden, een maand alweer!
Maar hier is mijn nieuwe berichtje!
Ben nu in Wanaka en het is echt super mooi hier. Lake wanaka is echt prachtig! Het weer is ook al 2 dagen lekker. Ben naar frans joseph glacier en fox glacier geweest, waar sem en ik de hele dag een glacierwandeling hebben gedaan met crampons en Alex heeft de iceklimming gedaan, maar daar had ik helaas het geld niet voor! Ik zet er een paar fototjes van op facebook, maar wil niet al mn fotos al online zetten!
Verder gaat over een weekje het serieuzere leventje hier ook beginnen. Ik ga werken in Queenstown! Daarover laat ik in mn volgende bericht alles weten. We hebben de auto Charlie ook weer, die hebben sem en ik van anna en marieke overgekocht! In christchurch al! Vind het moeilijk om nu weer terug te denken aan alles wat ik heb gedaan in die hele maand. Het zuidereiland vind ik zoo veel mooier dan het noordereiland. Sem gaat over 2 weken ook weer verder naar australie en Alex gaat ook werken in queenstown. De westcust van het zuidereiland had ik echt niet met de kiwiexperience willen doen, er zijn hier zoveel mooie plekjes naast de weg waar je wilt stoppen, waar je met de bus de kans niet voor hebt. Afgelopen zondag was Alex jarig dus hebben we zijn verjaardag goed gevierd. Morgen gaan we verder naar Queenstown, dat blijkt heel mooi te zijn. Voor degene die het nog niet weten.. Blijf 3 maanden langer in het zuidereiland van NZ, omdat ik hier ga werken want mn geld gaat veel te snel op en omdat ik nog niet alles hier gezien heb.
Jullie horen snel hoe alles verder is

Groetjes

  • 15 April 2009 - 10:24

    Kyra:

    giiirrrlll!!!

    ik vind het super tof van je dat je 3 maanden langer blijft en dat je daarvoor gaat werken! heb je al een idee van wat voor baantje je wilt? misschien kun je wel gaan helpen bij het bungyjumpen ;) er zijn daar zoo veel van die attractie dingen waar je vast wel iets kunt vinden of in een kroeg ofzo?? hoe staat het trouwens met je engels?
    nou veel plezier in queenstown, het is daar echt zoo mooi en vet!
    dikkee kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wanaka

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2009

Australie/ Indonesie

07 Mei 2009

impulsief

15 April 2009

3 maanden langer Nieuwzeeland

12 Maart 2009

Avonturier!

27 Februari 2009

Op het zuidereiland
Milou

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 11833

Voorgaande reizen:

21 Januari 2009 - 06 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: