impulsief - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Milou Verhoeven - WaarBenJij.nu impulsief - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Milou Verhoeven - WaarBenJij.nu

impulsief

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

07 Mei 2009 | Nieuw Zeeland, Christchurch

hoi hoi!
Intussen snapt niemand er dadelijk nog iets van, maar ik vertrek morgen naar Sydney. Heb heel mijn reisplan omgegooid. Kan geen baan vinden hier in NZ dus vertrek morgen vanuit christchurch. Zodra ik in Sydney aankom ga ik een paar dagen genieten van de stad met sem en daarna gaan we samen lekker een weekje surfen van sydney naar byronbay of hoe je het schrijft. als ik eerlijk ben heb ik me daar nog niet heel veel in verdiept.. omdat het ook allemal best onverwachts komt. Blijf in totaal ongeveer een maandje in Aus, daarna ga ik naar Indonesie met hem in plaats van dat ik naar Fiji ga. Daar ga ik later in mijn leven nog wel een keertje heen. En in de ruil daarvoor een maandje Indonesie is ook niet verkeerd. Is een van de landen die ik heel graag wil zien!
Als ik vanuit daar vertrek wordt het nog ong een maandje thailand, want daar kan ik niet langer blijven dan 30 dagen vanwege visum enzo. Dus dat betekend dat ik dus toch begin augustus weer in NL ben! Heb heel NZ nog kunnen zien samen met Sem en ook nog een gedeelte met Alex, maar die bleef in Queenstown hangen omdat daar mensen zaten die hij al kende uit engeland. Queenstown is leuk, maar niet mijn ding. Veel te touristisch en echt een stad waar je in een week een paar honderd dollar uitgeeft aan allerlei gekke dingen zoals bungyjumpen !! Dat vind ik wel heeeeeel jammer. Heb hier dus niet gebungyjumpt, maar miss komt er nog wel een tijd dat ik nog eens terug ga naar dit verbazingwekkende land!!
Heb daarintegen dus wel een skydive gemaakt wat echt geweldig was! en nog veel meer mooie dingen gezien. Heb de glacier beklommen bij frans josef en een cruise bij de milford sound. De hele catlins gezien(zuiden van het zuidereiland) geweldig mooi! Dolfijnen gezien, yelloweyed pinguins, zeehonden, zeeleeuwen, kea's ong 500 overstekende schapen op de weg naar milford! De natuur hier is wat ik al zei onbeschrijfelijk. Dus voor degene die van mooie natuur houd en van fotografie..
Het is vandaag na een lange tijd weer eens een zonnig dagje in NZ. Het wordt hier nu winter, wat betekend dat het koud word in het zuidereiland. Er zullen trouwens wel weer lekker veel spellingsfouten in mijn bericht staan.
Voor degene die fotos wil zien, die staan op hyves en op facebook!!
Charlie, onze auto staat ook al even te koop. Er waren 2 mensen geinteresseerd, maar is het niet geworden. Eentje gaf geen reden en de ander wilde geen automatic! Jammerr
Heb hem dus vandaag naar een carmarket moeten brengen omdat ik morgen vertrek! Dat betekend dat ik hem daar neerzet en die man hem voor me verkoopt, betekend wel dat ik een behoorlijke fee ervoor betaal. Maar niet heel veel keus en het is al mooi als we er nog wat voor terug krijgen uiteindelijk. NOg een prima wagen maja als je binnen paar dagen vertrekt is het niet handig om je auto te verkopen buiten het seizoen. Vandaag nog even naar art gallery, souveniertje gekocht uit NZ want dat moet ook he. Door de stad gelopen. Vnv auto dus afdroppen daar en morgen vroeg vertek ik!!
De rest van al mn mooie verhalen horen julile thuis wel weer met fotos enzo, geeft een leuker beeld!!
Nouu tot snel zal ik maar niet meer zeggen;)

  • 08 Juni 2009 - 13:40

    Mieke:

    Hey Milou! Ik lees regelmatig je verhalen maar nu was het weer even geleden!
    Wat maak je toch veel mee zeg! Mooie foto's ook! Geniet ervan!

    Xx Mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2009

Australie/ Indonesie

07 Mei 2009

impulsief

15 April 2009

3 maanden langer Nieuwzeeland

12 Maart 2009

Avonturier!

27 Februari 2009

Op het zuidereiland
Milou

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 11833

Voorgaande reizen:

21 Januari 2009 - 06 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: