back in auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Milou Verhoeven - WaarBenJij.nu back in auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Milou Verhoeven - WaarBenJij.nu

back in auckland

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

31 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na 3 dagen waiheke ben ik sinds gister weer terug in Auckland! Waiheke was heel mooi! Mooie stranden. Zat in een hostel midden in de jungle! Heb veel moeten lopen daar de berg op en af! Zat onder de muggenbulten eennnn ben uit mn stapelbed gevallen dus ben bond en blauw en was echt helemaal kapot toen ik terug was ik auckland!
Het weer is alleen al 2 dagen niet zo heel mooi! Ik heb vandaag op internet gezocht naar een autootje en heb echt een lelijke roestbak gevonden, dus moet morgen nog een xtje proberen te bellen of die mensen thuis zijn! Want kan hem heel goedkoop kopen en op internet klinkt het dat hij het goedd doet! Maar ga hier dus ook een soort van APK keuring laten doen voor ik hem koop! Allemaal nog niet zeker dus! Heb vandaag niet veel gedaan, paar dingetjes geregeld! Morgen gaan we Picknicken en naar t strand! Heb nog een paar jongens uit NL leren kennen maar die zijn inmiddels ook weer verder, kom ik misschien nog wel ergens tegen! Ojaa pap en mam ik heb opa en oma laatst een keertje gebeld in portugal! en dat vonden ze echt heel leuk! Ik ga zo even een filmpje kijken en daarna slapen, want heb echt slecht geslapen, betaal niet voor mn hostel omdat het eigenlijk vol was gister toen ik aankwam, nu zijn er weer genoeg kamers, maar slaap nog een nachtje illegaal en dan ga ik morgen weer betalen voor mn kamer haha! Denk dat ik over een paar daagjes naar bay of island ga, maar zit nog een beetje in de twijfel met mn autotje enzo, omdat reizen met de kiwiexperience echt duur is, je betaald voor de bus 1140 dollar, en voor een auto maar 600 ofso, dus kan beter een auto kopen!! dus denk er nog even over na hier!!
En met mn geld gaat t nog wel goed, maak iets te veel op nu, maar heb nog 500 euriii extra van mn werk gekregen dus daar was ik wel heel blijjj meee
Nou jullieee horen van me!
Hoop dat het morgen weer lekker weer is, kan ik weer bakkenn in theee sun!!

Muchhh lovee

  • 01 Februari 2009 - 09:33

    Milou Verhoeven:

    Guyyyss! Ik heb een NZ nr! dus we kunnen een xtje bellen! en jullie kunnen mij smsenn!!

    0064212059043

  • 01 Februari 2009 - 10:20

    Paul:

    hee schatteke! haha ik ben echt blij dat je het daar naar je zin hebt ik ben echt zoo jaloers op je! haha gewoon niks te makken die verhoeven! maar ga je ook nog een beetje werken hier en daar? en heb je al gesurft?? nog veel plezier daar mupke! xxxxxx Verhagen,

  • 01 Februari 2009 - 11:15

    Roos:

    Hey illegale;)
    Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt daar! je maakt me toch wel jaloers hoor.
    Maar zou wel chill zijn als je daar dadelijk een auto'tje kan scoren, lekker rondtouren daar.
    Ik heb je 06- nr al opgeslagen dus je hoort snel wat van me!
    Nou lieve schat, bakze lekker in de zon en spreek je snel!

    Liefs, xx Roos

    Love youuu schat!

  • 01 Februari 2009 - 13:40

    Renska:

    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
    dude where's my car? hihihihi
    leukee foto's!! ook al een boel leuke mensen om je heen! nice nice
    ik ben gister terug gekomen, het was echt super!
    lief smsje ik las hem toen ik wakker werd en me dag kon niet meer stuk ;-)!
    we doen snel weer even mailen!
    love you !!

  • 01 Februari 2009 - 20:11

    Adje:

    ik zit nu daar bij cape kippnappers!!! en tot wanneer blijf je in de bay of islands??

    want ik denk dat ik daar ornd de 20ste van maart ben samen met the metz..

    een fijne tijd hee!!!

  • 03 Februari 2009 - 17:49

    Robin:

    schat!
    Wat een leven heb je daar zeg..En zoveel mensen al leren kennen zie ik op de foto's! Ik heb je smsje gehad supah sweet! heb alleen nog niks terug kunnnen sturen omdat mijn tel was uitgevallen en ik m op mijn sim had opgeslagen en heb mijn lader niet..maar heb je nr hieronder gevonden..dus dat smsje komt eraan..spreek je snel honey!
    Kusje.

  • 04 Februari 2009 - 15:49

    Mieppp:

    he milou..

    super leuk je verhalen te lezen..je vermaakt je eigen prima..Had niet anders verwacht,en echt super leuk!!! Geniet er maar lekker van..Zet er veel foto's op,worden wij hier allemaal JALOERS op je!!

    Groetjes Miepp & chiel en groetjes van ons mam

  • 04 Februari 2009 - 20:35

    Tante Jackss:

    Hoi Milou, wat ziet het er allemaal vervelend uit zeg! Je verveeld je waarschijnlijk een ongeluk, en zoekt iemand die je af komt lossen he?
    Het lijkt me kei gaaf, zit er toch ook wat van mij in je genen! haha.
    Geniet er van!
    Hier gaat alles zijn gangetje, dus je mist er niks aan.
    En al een lekkere kiwi gehad?
    Zeker proberen, blijkt lekker en gezond te zijn.
    Nog veel plezier en groetjes van ons.
    XX

  • 08 Maart 2009 - 18:57

    ANDRE HAZES:

    Hai Miloewtje, here live from paye ba Oom Hens.
    Hoe haat het met je ik hoop goed maar dat zal echt wel,Pa en Ma houden ons op de hoogte donderdags bij Greinmodder,hie hie.
    heel veel lol gewenst voor de tij die nog gaat komen,en ik spreek je.
    doe de groeten aan Mike Dundie,en let op voor de wilde kangeroes.
    have eu nais veKEESjen
    baibai Oom hens
    ps (stelt niks voor dat engels en da paye BA"S

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2009

Australie/ Indonesie

07 Mei 2009

impulsief

15 April 2009

3 maanden langer Nieuwzeeland

12 Maart 2009

Avonturier!

27 Februari 2009

Op het zuidereiland
Milou

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 11839

Voorgaande reizen:

21 Januari 2009 - 06 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: