Going to waiheke island - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Milou Verhoeven - WaarBenJij.nu Going to waiheke island - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Milou Verhoeven - WaarBenJij.nu

Going to waiheke island

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

27 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Wellington

Even snel een kort berichtje! want mn internet stopt er zo mee en moet de ferry(boot) naar waihiki pakken!! Daar blijf ik denk ik een paar dagen! Maar hier is alles LEKKERR!
En daar? hoe is het weer enzo in Nederland?
Ik heb echt zoveel leuke mensen leren kennen, maar die ga ik nu verlaten!! denk dat ik ze nog wel een xtje tegenkom onderweg!!
ohneee moet echt heel erg snel typenn!! Ben naar mision bay geweest, klein strandje! maar niet zo heel speciaals! En in een fly tower wezen kijken, mooie fotos van heel auckland gemaakt! kon er ook een jump maken van 275 meter ofso! maar ga het ergens anders doenn!!
Verder ben ik elke avond nog wel wezen stappen!! Wordttt ik knettergek van mn tas omdat mn rug beetje pijn doet vanwege t verkeerd slapen in het vliegtuiggg
het weer is heerlijk hier!!

Kissess from aucklandd

  • 27 Januari 2009 - 06:33

    Jeannette:

    Milou hier heeft het vannacht gevroren.Overdag schijnt het zonnetje met zo,n 4 a 5 graden.
    Hier is alles OK.
    Wij wensen je natuurlijk een goede doorreis en als je daar bent laat maar weer iets horen. Ik moet nu opschieten,moet gaan tennissen. Kus en dikke pakkert Mama.

  • 27 Januari 2009 - 08:59

    Kyra:

    HAMSTEREEEEEEEEE!

  • 27 Januari 2009 - 13:01

    Oompie Geert:

    Dag allerliefste nichtje. Ik zie het alweer, je vermaakt je wel.
    Zaterdag gaan wij met je moeder weg, de tuin doen in Turkije.
    Daarna mag ik ook weer aan de slag met werk.
    Veel plezier op waihiki island. Groetjes van mij en Ronn.

  • 27 Januari 2009 - 18:25

    Onkel Pieter:

    hoi milou als ik het zo allemaal lees is een half jaar niks te lang. wij zijn gisteren teruggekomen van de wintersport.we hebben nog nooit zoveel sneeuw gezien. het skien was daarom ook wel zo super super mooi we gingen tot onze jojo door de tief sneeuw geweldig.jammer dat het alweer voorbij is maar we gaan binnekort weer.ik heb wel een paar flinke jumps gemaakt.nou meid het allerbeste en veel plezier doei.

  • 27 Januari 2009 - 19:12

    Anneke:

    Hoi Milau!

    Leuk je gisteren eventjes gesproken te hebben, en hartstikke fijn om te horen dat het goed met je gaat! Leuk ook dat je mijn boekje gebruikt haha.. Meisje geniet ervan! Braaf zijn! En ik lees je berichtjes ;)

    Groetjes!

  • 27 Januari 2009 - 19:42

    Mieke:

    Hey Milou!
    Ik heb net even al je verhaaltjes gelezen, jij gaat/bent je goed aan het vermaken! Leuk om alles te lezen! Ik blijf je volgennn ;) Liefs xx

  • 28 Januari 2009 - 12:25

    Renskeee:

    chicaaa
    jeee hebt je plekje daar al helemaal gevonden, zo chill! elke dag wel een paar wijntjes en dan lekker door het land trekken! heb je al veel mooie dingen gezien?
    ik ben nu lekker op wintersport, snowboarden gaat echt goed! ik heb de techniek nu helemaal door;)!
    maaaaaaar milauuuuu chill ze daar! we spreken elkaaar snel!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx laf ya

  • 29 Januari 2009 - 16:57

    Anne-Marie:

    Hoi Milou,
    Vorige week sprak ik jullie mam even en zij gaf me deze website door.
    Wat leuk om zo een beetje te volgen hoe jouw reis verloopt. Ik hoop dat je hele mooie ervaringen opdoet. Geniet er maar van.
    Heel veel plezier.
    groetjes,
    Anne-Marie en natuurlijk van de rest van de familie.

  • 29 Januari 2009 - 17:26

    Milou:

    Het duurt niet lang meer voor ik je zie! nog een dagje of 10. Nog veel plezier!

    x Metz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2009

Australie/ Indonesie

07 Mei 2009

impulsief

15 April 2009

3 maanden langer Nieuwzeeland

12 Maart 2009

Avonturier!

27 Februari 2009

Op het zuidereiland
Milou

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 11835

Voorgaande reizen:

21 Januari 2009 - 06 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: