Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Milou Verhoeven - WaarBenJij.nu Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Milou Verhoeven - WaarBenJij.nu

Auckland

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

23 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Halllooo lieve mensen!
Ik ben ong een uurtje geleden aangekomen bij mn hostel, wat midden in Auckland ligt! dus gewoon in the city! Mn reis is heel erg meegevallen, behalve dat het wel echt lang duurde! Het leek net 2 dagen te duren, heb ook 5x gegeten haha echt vreemd! Kreeg wel lekker eten in het vliegtuig, had elke x de keus uit 2 dingen! Zelfs warme chocolade croissantjes om roos ff jaloers te maken en ja ons miloutje at een x alles op!! echt een wonder maja heb mezelf voorgenomen andere dingen te leren kennen, dus begin maar eens met gewoon alles op te eten haha!Ook hadden ze tv schermen in de stoelen zodat ik film kon kijken en kon ik gewoon lekker een wijntje bestellen als ik wou! Met mn bagage en optijd komen is alles ook goed in een x goed gegaan, wat me zelf nog steeds verbaasd! Heb mama al aan de tel gehad, maar had natuurlijk niet door dat het daar toen 5 uur snachts was! Zit nu in het internet cafe en met mn engels komt t ook wel goed trouwens want wil nu al sommige dingen in het engels typen en zeggen omdat ik alles hier in het engels moet doen!
Slaap met 4 mensen op een kamer! Weet dat er 1 jongen slaapt, want stond net 1 tas toen ik naar mn kamer ging, maar helaas was hij er niet.. Het hostel zit hier vol met backpackers! dus wordt vast gezellig!
Nou ik ga maar eens even een douche pakken want stink echt een uur in de wind!

loveee u alllll

  • 23 Januari 2009 - 04:00

    Milou Verhoeven:

    ohjaaa en jongensss THANKSS VOOR DE LEUKE EN LIEVE KADOOTJES EN BRIEVENNN! heb ze allemaal al aantal keer gelezen en bekeken en ja annn heb zelfs al in mn dagboekje geschreven!!
    xxxxxx

  • 23 Januari 2009 - 08:10

    Jeannette:

    Je hebt er toch goed aangedaan om je stijltang mee te nemen.Dan maar een vest/trui minder.
    Zeker als er een jongen op je kamer ligt.Je moet er gewoon goed uit blijven zien meid!!!!!!

    Groetjes Jeannette

  • 23 Januari 2009 - 08:43

    Gaai:

    lieve avonturier! haha met zijn viere op n kamer hihi milouke toch en jij vindt n studentenhuis al vies haha!! maar wel super fijn om te horen dat je al je ledemate en tassen nog hebt! enne schat niet te dol dadelijk al gelijk he!

    laat je snel weten als je n zn nummer hebt? dan bel ik je snel!

    love u to darling

    kisses

  • 23 Januari 2009 - 09:44

    Roos:

    haha komt die stijltang toch nog goed van pas ja! maar miloutje verhoeven, net 1 dag in new zealand en nu gewoon al pils! dat je is heeeel snel je bedje induikt! ;)

    love youuu schat!

  • 23 Januari 2009 - 10:04

    Bafana Bafana:

    fijn dat je goed bent aangekomen cavia!

    have fun en kspreek je snel weer!

    xx Rob

  • 23 Januari 2009 - 10:36

    Brouwer:

    skattje! wat goed om te horen dat je veilig aangekomen bent! ik mail je snel terug.. maar ga eerst naar londen zometeen! haha hou je taai he daar aan de andere kant van de wereld! dag poppeke! loveyou

  • 23 Januari 2009 - 11:35

    Renske:

    lieve schat
    aaah super relaxt ben blij dat je veilig bent aan gekomen! nu kan het grote avontuur beginnen! Zie alweerr dat je veel nieuwe mensen gaat ontmoeten, super chil! ik ga ook over een paar uurtjes! echt spannend!
    ik ga nu even verder me tas inpakken.. ik stuur je een mailtje hoe het is!
    lieverd pas goed opjezelf doe geen dingen die ik ook niet zou doen! hopelijk lopen daar ook nog een paar lekkere mannen dan is het hele plaatje compleet!
    en niet te pils he;-)
    lovee you dikke x en knuffels

  • 23 Januari 2009 - 11:41

    Kyra:

    ooohhhhh heerlijk! lekker met allemaal onbekende op de kamer, dat geeft echt het backpackers gevoel! In welk hostel zit je? en hoe lang blijf je daar?? nou ik hou het goed bij en geniet er lekker van!

    xx

  • 23 Januari 2009 - 11:59

    Robsnor:

    Schatteke!!!
    Gelukkig ben je goed aangekomen en viel de reis mee..haha en zie dat je moske zoals beloofd het stijltangverhaal erop heeft gezet! hahaha
    Heel veel plezier en tot snel mailss....
    Kusjee(K)

  • 23 Januari 2009 - 12:02

    Gaia:

    jaaaaaaaaaaaaaaaa hoor komt madamme online.. helemaal pils hahahahahhaaha!!!! wat bende toch ook n ratje!!!

    Mis jou nu al schat!

    Owja ik heb n vlucht gevonden voor amsterdam-bangkok voor maar 868,- euro, valt dus heeel erg mee!! alleen van ben ik er al wel de 30ste en ga ik de 20ste..

    KUSKUSKUS

  • 23 Januari 2009 - 14:30

    Francien:

    Hee Milou,

    Fijn dat je goed bent aangekomen, dan kan het nu gaan beginnen!!
    En dat je om 5 uur 's nachts jullie mam hebt gebeld dat maakt niet uit, want wij moeders zijn overbezorgd en gelukkig en blij als we een telefoontje krijgen dat alles goed is gegaan.

    En een juiste keuze beter een stijltang dan dat je dat je haren niet goed zitten!!

    Succes en maak er een overgetelijke tijd van!!

    gr. Francien

  • 23 Januari 2009 - 19:43

    Theo:

    blij te lezen dat je goed aangekomen bent.
    Ik hoop dat je veel verschillende mensen leert kennen. Wij zijn gisteren vertrokken en hebben er 21 uur over gedaan om in Chantemerle te komen, De pas was afgesloten en het sneeuwde zo dat de bus regelmatig kettingen om moest leggen, We zijn ongeveer 240 km met 15 km per uur gegaan. Dus nu ligt er sneeuw zat en kunnen we morgenvroeg in de verse sneeuw vooruit.
    Heel veel plezier en we spreken elkaar binnenkort wel.
    Groeten van machiel, gerard, pieter en theo

  • 24 Januari 2009 - 12:55

    Sjan:

    sorry dat ik je niet persoonlijk een goede reis heb gewenst. maar ik lees dat het je goed afgaat in het onbekende,milou geniet er lekker van en ik blijf op de hoogte.groetjes van rien en sjan

  • 24 Januari 2009 - 13:49

    Oma Verhoeven:

    Ik ben nu lekker bij jullie mama een kop thee drinken en we hebben het er samen over gehad.
    Ik heb nu alles samen met mama gelezen op de site en vind dit erg leuk.
    Doe daar iedereen maar de groetjes die je al hebt leren kennen en ik wens je veel succes met een volgende slaapplaats te zoeken.

    Lieve ,vele kusjes van je oma

  • 24 Januari 2009 - 13:55

    Milou Verhoeven:

    jaaa mn roommate is weg, maar heb 2 leuke meiden uit amsterdam leren kennen! zijn wel wat ouder, eentje is 26 andere 27! maar echt super gezellig
    ben vanavond met hun uit geweest! There was some club with minimal music!!
    It was verry nice!
    Er was een meisje daar uit engeland! helemaal hip gekleed, beetje te als je het mij vraagt;) maar superrrrr aardig en die heeft ons een baantje aangeboden om daar te komen flyeren of te werken achter de bar! maarr weet nog niet of ik het doe omdat auckland gewoon een stad is en ik de dingen hier al gezien heb,ben al naar mision bay gelopen(45 min lopen) en in de Fly tower geweest(toren hier in de stad) heb een paar fotos van t uitzicht over auckland!
    Heb vnv zelf gekookt!
    Something like Fetucci(pasta) met courget, tomaat, knoflook, rode ui, GARNALEN en een lekker sausje! maar heb nog super veel over, dus eet dat morgen ook en miss over morgen ook nog wel haha(L)

    Nouuuu tottt snel iedereenn!!!
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 24 Januari 2009 - 16:31

    Brother:

    Hee milou mooi dat je goed aangekomen bent. Ik hoop dat je het goed naar je zin gaat hebben daar!!
    Iedereen is hier nu weg alleen ik, mam en oma zijn nog in dinther van de Family haha. Maar da je nu al pils bent geweest, daar kan echt niet he :P. Veel plezier nog. En zorg maar dat je weer gauw een nieuwe slaapplek vindt anders ligde dalijk buiten... haha.

    Goeie doorreis nog en veel plezier.

    Groetjes je Brother... Later

  • 25 Januari 2009 - 08:14

    Baas D.:

    He die Milau.Kicken joh, lijkt me errug leuk daar! Maak er een fantastische ervaring van.P.s. check maar ff of je daar ergens een fric.speciaal kunt krijgen en anders stuur ik er wel een vanuit Vinkel.Groeten van Dan, Nicole en Levi.

  • 26 Januari 2009 - 18:58

    Robin:

    miloukeee zitte gij zelfs daar aan het sjieke eten als backpacker ;)
    lafya

  • 26 Januari 2009 - 20:30

    Paul:

    heee verhoeveeuh

    fijn dat je heelhuids aangekomen bent! en zelfs al een facebook account aangemaakt! hee doe geen dingen die ik ook niet zou doen he! pilz 4 life!

    love you! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2009

Australie/ Indonesie

07 Mei 2009

impulsief

15 April 2009

3 maanden langer Nieuwzeeland

12 Maart 2009

Avonturier!

27 Februari 2009

Op het zuidereiland
Milou

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 11838

Voorgaande reizen:

21 Januari 2009 - 06 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: