Nog een nachtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Verhoeven - WaarBenJij.nu Nog een nachtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Verhoeven - WaarBenJij.nu

Nog een nachtje

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

20 Januari 2009 | Nederland, Amsterdam

Nou jongenss nog een nachtje slapen en dan is het zover!! Net nog even afscheid genomen van mn vriendjes, vriendinnetjes en familie! Nog even een gezellig avondje voordat ik echt vertrek! Dat gaf een goed gevoel, ook al besef ik nog niet echt dat ik morgen echt dat vliegtuig in stap en iedereen over een half jaartje pas weer zie! Maar ik heb er echt zin in!!!!!!!!!!!!!
Morgen nog even mijn tas inpakken! want jullie kennen mij.. Just relax en alles op t laatste moment!
Nog even mn laatste quarter pounder eten met renzie en dan lekker slapen!
Jullie horen snel wat van me!!

Xxxxxx

  • 20 Januari 2009 - 21:34

    Rosalie:

    Lieve schat, het was zeker een gezellige avond! Wel raar dat je dadelijk een halfjaartje weg bent! (wat moet ik nu zonder jou;)) geniet nog van je quarter pounde want die zul je ook een halfjaar moeten missen!
    Schat het aftellen is nu echt begonnen, over minder als 24 uur zit jij al in het vliegtuig.
    Ik zie je morgen nog darlingg

    one love xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 21 Januari 2009 - 07:52

    Florentine:

    milouuuuuu, there you go girl!!!!

    just a couple hourrssssss
    zijn er al zwetende handjes, trillende benen, kriebels in de buik aanwezig?

    tott straks backpacker

    laaaffffff ya

  • 21 Januari 2009 - 21:07

    Gaia:

    schattie, net jou n paar uurtjes geleden op t vliegveld afgedropt!! pff nou is t echt zo, jou droom is werkelijkhied aant worden, heel raar maar ook heel gaaf!

    god wat ben ik trots op je!

    laat je snel wat weten schat!

    ik hou van je!! XXXX

  • 22 Januari 2009 - 09:37

    Floor:

    hiiii lieverd! nou jij zit nu nog steeds in t vliegtuig... vond het raar om je alleen weg te laten gaan naar de andere kant van de wereld!! ben benieuwd hoe alles is gegaan... laat snel iets van je weten!

    dikke knuffel floor

  • 22 Januari 2009 - 17:46

    Rensol:

    ee drol
    je zit nu gewoon nog steeds in het vliegtuig! hopelijk vermaak je je nog steeds, die brieven zijn best uitgelezen hihi;-)
    wat een afscheid gister voelde me nog heel de avond raar!
    ik ga je heel erg missen, ik mis je trouwens nu al! maar dat wordt alleen maar erger! Maar morgen ga ik lekker op vakantie! tralala
    nou girl laaat me zo snel mogelijk iets weten! en pas op je stijltang want die zou maar kapot gaaan? pffffff
    mucchlove rensol

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2009

Australie/ Indonesie

07 Mei 2009

impulsief

15 April 2009

3 maanden langer Nieuwzeeland

12 Maart 2009

Avonturier!

27 Februari 2009

Op het zuidereiland
Milou

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 60
Totaal aantal bezoekers 11836

Voorgaande reizen:

21 Januari 2009 - 06 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: