deel 2 van de roadtrip met charlie(onze car) - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Milou Verhoeven - WaarBenJij.nu deel 2 van de roadtrip met charlie(onze car) - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Milou Verhoeven - WaarBenJij.nu

deel 2 van de roadtrip met charlie(onze car)

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

19 Februari 2009 | Nieuw Zeeland, Taupo

Naa een wilde nacht in Auckland zijn we weer verder gegaan met onze roadtrip! Dutchiesss on tourr! We zijn woensdag 11 februari rond 12 uur vertrokken richting coromandel!
Waar we rond 4 uur aankwamen! Hier hebben we aan het strand eerst Charlie gewassen en daarna gepimpt op een parkeerplaats! Flowerrr Powerr! met spuitbussen hebben we allemaal bloemen in alle felle kleuren erop gespoten! echt heel gaaf! ( voor fotos kijk op www.facebook.com, want kan hier niet meer fotos uploaden, dus al mn nieuwe fotos staan daarop) Die avond hebben we fish and chips gegeten(ik vis, hun hamburger) De mensen die naast ons zaten boden aan dat we bij hun mochten "camperen" omdat we vertelde dat we opzoek waren naar een campingplek! Echttt zooo lief! We mochten in hun schuur overnachten waar we ieder op een matras sliepen en onze eigen badkamer hadden! wat een luxee(waren wij echt niet meer gewend) dus waren dolgelukkig met die lieve mensen en hebben die avond gezellig een drankje met hun gedronken en gepoold en gedart, werd weer een late avond(4uur) De volgende dag zijn we wezen wandelen door de bergen(the shakespeare cliff) En hebben we verder een rustig avondje gehad! Vrijdag de 13e zijn we naar the hot water beach geweest wat echt heel mooi was! Op het strand daar zit een vulkanische steen onder het zand, waardoor het water op sommige plekken heel erg warm word! We gingen dus ook onze eigen kuil/badje graven waar we gezellig met zn 4e in gingen zitten! Het was echt heel erg warm, op sommige plekken kookte het gewoon en er kwam veel damp vanaf! heel apart om te zien! Aan het eind van de dag zat ik "ineens" helemaal onder de bulten die echt verschrikkelijk jeukte(zal wel door de dag komen;) vrijdag de 13e) maar wist dus niet wat het was en het werd maar erger en erger! Die avond zijn we naar Raglan(surfdorpje) gereden waar we opzoek gingen naar een campingplaats en hebben we heel de avond shithead gespeeld(kaartspelletje) De dag erop was het valentijnsdag, maar regende het.. niet de ideale loveday dus!! In de middag klaarde t op en hebben we een terrasje gepakt! die avond zijn we op stap geweest in Raglan in een kroegje met een leuk bandje!! Zondag zouden we eigenlijk in Raglan blijven, maar mn bulten waren maar erger en de medicijnen die ik al eerder van de apotheek had gekregen hielpen niet! Zelfs mn hele gezicht zat onder! (ze dachten dat die bulten van zandvlooien/vliegen of kwallen kwamen) maar het werd echt verschrikkelijk en jeukte zo erg dat ik er ook niet meer af kon blijven dus besloot even langs de dokter te gaan die op zondag natuurlijk alleen in Hamilton open was! Dus we gingen terug naar Hamilton! Daar heb ik 2 verschillende medicijnen gekregen en een zalf, wat meteen heel goed werkte! Waarschijnlijk waren het dus kwallensteken waarvan ik een erge allergische reactie had, maar dat weten we nog steeds niet.. het is nu iig bijna over en heb er ook geen last meer van! na de dokter zijn we verder gereden naar Waitomo, naar de caves voor de blackwaterrafting! Daar hebben we bij een boer in een weilang gecampeerd naast de koeien!! Die avond weer shithead en ik ging vroeg slapen want van die medicijnen werd je heel moe! maandag zijn we wezen blackwater raften wat echt heel erg leuk was! Met banden en een wetsuit aan door de grote waar het pikdonker was en je allemaal lichtgevende wormen zag tegen de rotsen! het was heeel koud in de grotten maar echt suepr! echt een geslaagd dagje! In the afternoon zijn we naar Rotorua gereden(ik reed woehoe) In rotorua stinkttt het echt!! niet te harden! je hebt daar overal zwavelbaden en het stinkttt daar naar strontt en rotte ei in de hele stad! Het was lastig om een slaapplek te vinden dus hebben onze tentjes illegaal in een park opgezet midden in de stadd(part of thee adventureee) Die volgende ochtend stonden we om 8 uur op en zijn we naar een Maorivillage geweest! een dorpje waar de maori's("oude"/"officiele")bevolking van NZ!! een cultureel dagje dus! Die avond zijn we naar de bios geweest naar de film he's just not that into you!! en weer shitheaddd(jaaa onze nieuwe verslaving) Woensdag zijn we opgestaan en verder gereden richting Taupo en daar hebben Anna en ik het allervetste van ons hele leven gedaan..........
PARACHUTTTTTSPRINGEN!!!!! echttt gewoon een dikke vette skydivee!
Staan ook wat fotos van op mn facebook! Filmpje kan ik niet uploaden dus bewaar ik voor als ik weer thuis benn!! Ik dachtt my godd ik ga zo schijten! maar juist niet! alleen op het moment dat de deur open ging van t vliegtuig en ik de eerst uit het vliegtuig zag vallen en meegezogen zag worden door de wind zeiden Anna en ik MYY GODD hoeeeee gaaffff voel je die adrenalineee!! Echtt dat moment is niet te beschrijven! je zit boven de wolkenn en valt echt in het nietss!!! Kan het iedereen aanraden want het is echt VETTTTTTTTTTTTT!!! okeee dat is denk ik wel duidelijk!!
Die avond op stap geweest in Taupoo, hadden eerst gezellig wijntje bij de tent gedronken en lekkere salade gegeten! gezellig avondje! marieke was te lui om terug te lopen omdat onze freecamping plaats aaan het meer echt ver weg was, dus ging bij een kerel van 21 slapen(alleen gezoend) En wij hadden geluk want hadden een lift geregeld!!
Dag eroppp dikke katerr!! uit mn tent gezweet!! een uur met mn schatje RENSKEEEE gebeldd en ff alle highlights besproken!! In een meer gebadderd!! echte campeerders! verder niet veel gedaan vandaag! ja al onze vieze was gewassen was ook wel nodig, lang niet gebeurd!! en vnv wijntje en shitheaddd i guesss!!
Ojaa iedereen vraagt zich af wat er met ons groepje gebeurd, hoelang we nog verder reizen! We gaan snel verder richting Tongoriro en napier en dan richting wellington!!! en daar eindigt onze roadtripp! dus hebben dan het hele noordereiland gehad!! en dan gaan we wss weer onze eigen weg en verkopen we CHARLIEEE:(

Nouuuuu ong heeel mn leven hier ff voor iedereen uitgetypt heb iedere dag de leuke dingen opgeschreven in mn boekjeee!! dus kan er zo gemakkelijk een verhaaltje van maken!! Thanksss voor de leuke mailtjes jongens! mail snel terugggg!!

Groetjessssssss and loveee jullieee

• 19 Februari 2009 - 16:35

Mam:

Heel leuk dat je dit durft.
    Ik zou werkelijk alle kleuren schijten als ik uit zo,n vliegtuig moest springen.Ik geloof wel dat je adrenaline stijgt als je eruit springt.Helemaal te gek jo.Het is hier bijna carnaval,maar dat zal je wel niet missen.
    Jij hebt andere dingen om te doen toch.Allemaal heel veel plezier nog met elkaar en geniet van jullie ooooooo zooooooo
    leuke reis.Tenminste de verslagen zijn fantastisch om te lezen. Groetjes mam.